onsdag den 22. april 2015

Min tur til Lissabon

Efter en lang planlægning af ferien til Lissabon så den var den 31. marts 2015 endelig kommet. Vi skulle rejse tidligt om morgenen, så jeg var vågnet kl. 3.00 om natten. Jeg var spændt og nervøs på en god måde.
Der var mange andre rejsende, da jeg kom til lufthavnen, men jeg fandt hurtigt de 18 andre hiv-smittede, som jeg skulle på tur med. Det var skønt at mødes med de andre hiv-smittede. Vi hyggede os og oplevede en dejlig ferie planlagt af de to skønne arrangører – tak for det, I ved hvem I er!
Lissabon, vejret og selskabet var skønt. Mindst 20 graders varme. Jeg var glad for, at jeg fik mulighed for at tage med, det har været min bedste ferie nogensinde. Jeg føler mig så heldig med at kunne rejse sammen med en flok mennesker som dem. Her er lidt billeder,  tak fordi jeg fik mulighed at skrive om turen til Lissabon kærlig hilsen Zahra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar